Korkociąg

Miałam nie pisać nic dopóki nie skończę magisterium, ale wyszło jak zwykle… Magisterium w proszku, a wrzesień się już rozhulał – i to do tego stopnia, że zanim się obejrzałam przyszły moje urodziny. Zdaje się, że dwudzieste czwarte, ale arytmetyka nigdy nie była moją mocną stroną.

Ale wpis nie będzie urodzinowy.

Nie będzie też, niestety, taki jak planowałam – miało być o robótkach ręcznych dla niezorientowanych. Na robótki zachorowałam już jakiś czas temu i ciągle mi się pogarsza (czy może polepsza? Nie wiem, w każdym razie zajmuje coraz więcej czasu…). Tamten wpis jeszcze powstanie, bo po pierwsze kiedyś obiecany, po drugie Ezi (mój Mąż-Elekt) za nim lobbuje, a po trzecie już zaczęłam go pisać, ale jeszcze nie teraz. Całą możliwą wenę poświęcam na razie pracy magisterskiej…

A co będzie? Nic nie będzie. nie będzie nic, bo to korkociąg.

Nie wiem, czy wiecie, jak to jest? Pisze się na blogu przez jakiś czas, a potem się milknie. Nie można przecież znienacka wrócić i pisać zupełnie normalnie, jakby się nic nie stało – trzeba się odkorkować. Jak się już napiszę notkę o byle czym, to potem idzie łatwiej.

Mogę więc przyrzec, że postaram się już wkrótce napisać coś sensownego, a może nawet (kto to może wiedzieć…) ciekawego.

2 uwagi do wpisu “Korkociąg

  1. To i ja napiszę nietwórczy komentarz: śledzę bloga Twego, Joanno, i chętnie przeczytam to, co napiszesz — ale nie jest to poganianie. ;-)

    Pozdrowienia słupeckie
    Staszek

  2. Spodziewałem się epickiej historii o tym ciekawym urządzeniu, krotochwili o jego pożyczaniu od sąsiadów, czy chociaż anegdotki o niemożliwym do otwarcia winie. Korkociąg okazał się jedynie pretekstem. Dlaczego akurat korkociąg, a nie na przykład borsuk albo puzon? To pytanie będzie mnie frapowało… tak jak z tym nieszczęsnym świerzopem.

Skomentuj

